Nog 2 weken.. - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Bouwgroep 2014 - WaarBenJij.nu Nog 2 weken.. - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Bouwgroep 2014 - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken..

Door: Bouwgroep Malawi

Blijf op de hoogte en volg Bouwgroep

10 Juli 2014 | Nederland, Staphorst

Hallo allemaal!

Na een drukke en leuke periode van vergaderen, acties organiseren, vaccinaties halen, inkopen doen enz. zijn we er nu bijna klaar voor!
Bijna is het zover, nog 2 weken wachten en dan hopen we voor 3 weken te vertrekken naar Malawi! We hebben er allemaal erg veel zin in en langzamerhand beginnen we onze koffers al te pakken.

De meesten weten het misschien al wel, maar we zullen nog even kort vertellen wat we daar precies hopen te gaan doen.
De eerste 2 weken gaan we aan de slag voor de Stichting Timotheos. De jongens gaan daar helpen bij een bouwproject van een huis en de meiden begeleiden een vakantie Bijbelweek voor de kinderen uit de buurt. De 3e week gaan we vakantie vieren en trekken we verder door het land met onder andere een safari op het programma.

Op de foto's kun je zien hoe de bouwplaats er nu uit ziet. Hopelijk is dat over een aantal weken heel anders!

Benieuwd naar onze ervaringen? Blijf ons dan volgen via deze pagina, we hopen zoveel mogelijk van onze ervaringen te delen!
Zo snel mogelijk op de hoogte blijven? Dit kan door je aan te melden voor de mailinglijst, aan de linkerkant van de pagina onder het kopje 'blijf op de hoogte'.

Groetjes,

Klaasje Tuin
Lummy Withaar

• 25 Juli 2014 - 10:05

Cromwijk:

Allemaal een héééééél goede reis gewenst, een behouden vaart en een goede aankomst.